شهید شیـرزاد حبیــب پـور عزیزی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید شیـرزاد حبیــب پـور عزیزی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید شیـرزاد حبیــب پـور عزیزی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام شیرزاد حبیب پور عزیزی از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حسین
تاریخ تولد : 1344/06/09
تاریخ شهادت : 1361/02/10
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای بالامحله عزیزک بابلسر
نحوه شهادت : اصابت تیر به گلو
محل شهادت : خرمشهر - عملیات بیت المقدس
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

وصیت نامه

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ب.ظ


1. مادر وقتی که من شهید شدم، ناراحت نباشید چون شهادت یک آرزو است، همه باید بمیریم پس چه بهتر در راه حق باشد و برای خدا هجرت و جهاد کنیم این دو موضوع دو عامل در پیروزی اسلام در برابر دشمنان بوده است. اگر هجرت نبود اسلام در محیط خفقان آور مکه از میان می رفت و اگر جهاد نبود اسلام هیچگاه رشد و نمو نمی کرد. 
2. مادرم اگر شهادت نصیب من شد برایم گریه نکنید، بلکه با صبر مشت محکمی بر دهان منافقان بکوبید و از خدا بخواهید که این هدیه را از شما بپذیرد.
3. از مردم شهید پرور می خواهیم که امام و روحانیت را تنها نگذارند، زیرا روحانیون بهترین دوران عمرشان را در سختی می گذرانند. دشمنان می دانند برای واژگون نمودن انقلاب ابتدا باید روحانیت را از صحنه خارج کنند و به تمام مردم حزب الله، به تمام کسانی که آزادی حقیقی را در انقلاب درک نموده اند، در اینجا اعلام خطر می شود که اگر روزی خدای نکرده دست روحانیت از انقلاب کوتاه شد، شکست انقلاب حتمی است به طوری که تاریخ گویای این مطلب است. در نهضت مصدق اجانب از ایجاد شکاف بین مصدق و کاشانی استفاده کرده و انقلاب را در نطفه خفه نمودند وبا همکاری حزب توده به مقاصد شوم خود دست یافتند. پس ای ملت دست از روحانیت برندارید و همیشه برای سلامتی امام دعا کنید.

۹۵/۰۵/۱۰ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی